فرماندار مشهد:

نذر چادر، اقدامی هوشمندانه

بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها ضمن کمک به افراد نیازمند، در زمینه شناسایی افراد نیازمند دارای ابتکار عمل است

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار، فرماندار مشهد در مراسم جشن گرامیداشت روز زن که در محل سالن همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا بیان کرد: ایامی که سرما همه را زمین گیر کرده بنیاد آبشار عاطفه‌ها با گرمای خلوص خود محفل گرمی را برای شما ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.

محسن داوری افزود: امروز آن چیزی که می‌تواند تمایز را ایجاد کند فناوری و ابتکار عمل است،
ابتکار عمل خوب می تواند روزمرگی را تبدیل به یک فرصت کند. اگر تقوا در بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم، نوآوری است که می تواند افراد را متمایز کند، انسان‌هایی که امروز در بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها فعالیت می‌کنند از دو بعد متمایز هستند، یکی اینکه به مردمی که دچار مشکلاتی در زندگی خود شدند کمک رسانی می کنند و از طرفی زمینه‌ای را مهیا می‌کنند تا مردمی که به افراد آسیب دیده دسترسی کمتری دارند، بتوانند با کمک‌های خود نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: برخی افراد خیّر هستند و مشکل دیگران را برطرف می‌کنند، اما برخی علاوه بر این به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستند و اگر کسی به این موسسه مراجعه کند مشکل او را برطرف می‌کنند و هم به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستند و این تمایز ویژه بنیاد آبشار عاطفه‌ها است و چه رویکردی بالاتر از حل مشکلات دیگران است.

فرماندار مشهد گفت: اگر کسی برای حل مشکل خود مراجعه کند، بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ضمن آبروداری، مشکل او را برطرف می کند.

داوری با اشاره به موضوع نذر چادر، بیان کرد:
نذر چادر از هر بعد قابل تحسین است که هم هوشمندانه و هم هدفمند است.

در این مراسم ۴۰۰۰ قواره چادر برای بانوان مستعد تحت پوشش این موسسه اهداء گردید.