شهردار مشهد وعده داد:

هر ۱۵ روز یک خبر خوب برای مردم تا پایان سال

سیدعبدالله ارجائی، شهردارمشهد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرودگفت :در آخرین روز هفته بسیج ادای دین ویژه‌ای به معمار کبیر انقلاب و دستاورد و میراثی که این بزرگوار برای آیندگان به جا گذاشته‌اند، خواهیم کرد.سال ۵۷ کمیته امداد و نهضت سواد آموزی تشکیل شد که نشان‌دهنده توجه ایشان به محرومین و علم آموزی […]

سیدعبدالله ارجائی، شهردارمشهد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرودگفت :
در آخرین روز هفته بسیج ادای دین ویژه‌ای به معمار کبیر انقلاب و دستاورد و میراثی که این بزرگوار برای آیندگان به جا گذاشته‌اند، خواهیم کرد.
سال ۵۷ کمیته امداد و نهضت سواد آموزی تشکیل شد که نشان‌دهنده توجه ایشان به محرومین و علم آموزی است، دستور تاریخی دیگر تشکیل بسیج مستضعفین بود و ما مفتخریم این مراسم را در هفته بسیج برگزار کردیم.

مژده ما به شهروندان این است که تا پایان ۱۴۰۱ هر ۱۵ روز یک خبر خوب به مردم ارائه کنیم تا دستاورد دوره ششم مدیریت شهری در اختیار مردم قرار بگیرد.

برآورده کردن آرزوی چندین سال اهالی دهرود با اقدام بسیجی مدیران شهری

محسن داوری، فرماندار مشهد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرود گفت :
طبق فرمایش امام بسیج یک فرهنگ است، ما این فرهنگ را با تمام وجود لمس کردیم و به خود می‌بالیم.
مدیران بصیر و بسیجی ما در شهرداری و شورا لبیک گفتند و با روحیه بسیجی و خادمی این خدمت را برای مردم این منطقه انجام دادند و چه خدمتی بهتر از اینکه آرزوی چندین ساله منطقه محروم را برآورده کنیم، بر خود لازم دانستم به پاس این اقدام شایسته و چند اقدام دیگر ازجمله ایجاد دور برگردانی در چند کیلومتر جلوتر که مردم را شاد و امیدوار کرد از شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کنم.

شهرداری بیشترین سهم را در اقدامات عمرانی مشهد به‌ویژه در حاشیه شهر دارد

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرود گفت :
تمام فعالیت‌های مربوط به ساماندهی حاشیه شهر تجمیع شده و قرار است همه دستگاه‌ها در کنار وظایف خود به صورت هماهنگ و هم افزا در این کار مشارکت داشته باشند.
بدیهی است که شهرداری بیشترین سهم را در اقدامات عمرانی مشهد مخصوصا در حاشیه شهر خواهد داشت و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی فعال خواهند شد.
سرعت کار و هماهنگی افزایش پیدا کند تا به صورت هماهنگ در خدمت مردم به ویژه حاشیه شهر باشیم.

باز شدن گره ترافیکی پل دهرود موجب رضایت مردم می‌شود

سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیزدر مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرود گفت:
امروز در هفته بسیج، کار پسندیده و مبارک آغاز عملیات اجرایی پل دهرود برگزار شد زیرا مردم ولی نعمت ما و ما خادم آنان هستیم. باید تمرکزمان را در توزیع خدمات مجموعه شهر مشهد سامان دهیم.
شهرداری مشهد گره ترافیکی این نقطه را بنا بر تعهدی که به مردم دارد به سرانجام خواهند رساند تا شاهد رضایت مردم در این نقطه شهر باشیم.