مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خبرداد:

نخستین همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با حضور مقامات ملی و استانی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام کار و کارگر نخستین همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی استان با محوریت رزمنده دیروز، کارآفرین امروز، در تاریخ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ جعفر فرشچی طوسی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی این همایش که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ستادی تشکیل شد؛ افزود: همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی برای نخستین بار در کشور با محوریت استان خراسان رضوی و همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت شهرکهای صنعتی انجام می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور استاندار خراسان رضوی و نیز مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران و جمعی از مدیران کشوری و استانی در قالب میز خدمت جهادی و رفع موانع صنایع با محوریت ایثارگران کارآفرین تشکیل خواهد شد.

فرشچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له به مشارکت مردمی در تولید، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این همایش معرفی ایثارگران کارآفرین و تبیین نقش موثر این نعمات نظام و انقلاب هم حضور در عرصه جهاد الهی و هم شرکت در جبهه تولید است.

وی در همین راستا با بیان نقش کلیدی ایثارگری در میدان صنعت و کار آفرینی، عنوان کرد: در این همایش ضمن تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از مقام شامخ کارآفرینان ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و تندیس مراسم تجلیل و تقدیر می شود.

نخستین همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی استان با محوریت رزمنده دیروز، کارآفرین امروز (همزمان با هفته کار و کارگر) روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.