با حضور مدیران و مشاورین صنف املاک در مشهد برگزار گردید:

گردهمایی آموزش اقتصاد و تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات

مدیر بیزینس کلاب املاک ایران گفت : رسالت اجتماعی صنف املاک خانه دار کردن مردم است و باید مدیران و مشاورین املاک با ارتقاء دانش و آگاهی و عملکرد مناسب این رسالت را در سطح جامعه تبیین کنند.

باه گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ گردهمایی آموزش اقتصاد و تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات با حضور مدیران و مشاورین املاک و به همت ” بیزینس کلاب املاک ایران” برگزار گردید.

مجید رضایی مدرس کارگروه IT و تحول دیجیتال در این گرد همایی گفت: بحث امروز ما اقتصاد و تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات بود.

وی افزود: مباحث در سه سرفصل شامل تکنولوژی و صنعت املاک ، چالش‌ها و فرصت‌ها ، تاثیر هوش مصنوعی و راهکارهای هوش مصنوعی در حوزه صنعت املاک و مستقلات ارائه گردید.

مدیرگروه نرم افزاری آسمان افزود: تلاش ما بر مکانیزه کردن و نیز برندینگ املاک است.

رضا پای بست مدیر ” بیزینس کلاب املاک ایران” نیز اظهار کرد: هدف ما در این مجموعه بیشتر ایجاد روحیه تعامل و همکاری در بین همکاران عزیز در صنف املاک و صنوف وابسته و پیوسته به حوزه صنعت املاک می‌باشد.

وی پیشرفت آموزش و استفاده از تکنولوژی، رشد و به روزرسانی حوزه بازاریابی، تغییر سریع و هماهنگ و متناسب با دامنه تغییرات ملموس در جامعه، و تقویت روحیه تعامل را از مهمترین سرفصل های اهداف و چشم اندازهای این مجموعه دانست و ادامه داد: رسالت اجتماعی صنف املاک خانه دار کردن مردم است و باید مدیران و مشاورین املاک با ارتقاء دانش و آگاهی و عملکرد مناسب این رسالت را در سطح جامعه تبیین کنند.

مدیر املاک نور افزود: با توجه به تعاملاتی که بین این صنف و صنوف وابسته همچون دفاتر اسناد رسمی، سازندگان، تامین کنندگان، تهیه کنندگان و توزیع کنندگان لوازم و اقلام ساختمانی است، لذا در مواجهه با مشتریان در گام نخست باید به رسالت مشاوره ای خویش عمل کنیم و باعث کسب اعتماد و اطمینان ایشان نسبت به خویش و صنف خویش شویم و برای رفع برداشت های نادرست در سطح جامعه نسبت به این صنف تلاش کنیم که البته این مهم فقط ازراه صداقت و دانش و تعامل صحیح و مناسب ممکن میباشد.

وی با تاکید بر نقش مهم صنف املاک در زنجیره اجتماع گفت: مشاور املاک بودن شغل کاذبی نیست و من از همه همکارانم درخواست دارم تا بارشدو توسعه فردی و عملکردی و دانش خویش در فرهنگ سازی مناسب و تقویت باور جامعه نسبت به صنف املاک و مشاورین املاک همت کنند./