با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

سیر حرکت مجمع دانشجو معلمان در مشهد آغاز شد

توسعه یافتگی و پیشرفت یک کشور به آموزش و پرورش و تربیت افرادی مصلح، متعهد و کارآمد وابسته است.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه سیر حرکت مجمع دانشجو معلمان که در سالن امام رضا علیه السلام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد گفت: فرصت خدمت خالصانه در دانشگاه فرهنگیان  را باید غنیمت دانست.

وی با بیان اینکه پرورش انسان متدین و توانمند از رسالت‌های مهم دانشگاه فرهنگیان است اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان ظرفیت ارزشمندی در حوزه انسان سازی دارد که باید این مسیر هموار و  تقویت شود.

سید امیر شوشتری با بیان اینکه آینده کشور توسط دانشجو معلمان رقم می‌خورد، افزود: توسعه یافتگی و پیشرفت یک کشور به آموزش و پرورش و تربیت افرادی مصلح، متعهد و کارآمد وابسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به جایگاه و نقش مهم معلمان در تربیت آینده‌سازان کشور، بیان کرد: معلمان نقطه عطف توسعه و پیشرفت یک کشور هستند که سرآغاز آن دانشگاه فرهنگیان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

شوشتری با بیان اینکه معلمان سردمداران فکری جامعه هستند گفت: دانشگاه فرهنگیان دنبال تربیت معلمان پارساست لذا معلمان ارزشمند باید وارد عرصه آموزش و پرورش شوند و برای تربیت آینده‌سازان کشور اهتمام ورزند.

این مراسم با حضور تشکل های دانشجویی فرهنگیان به منظور هم افزایی برای تحول با کار تشکیلاتی و تشکیل کارگروه های مسئله محور با طرح موضوعاتی دغدغه مند اعم از نحوه مشارکت و نقش آفرینی دانشجو معلمان توانمند در حوزه فعالیت های اثر بخش ستادی به جهت بررسی و حل مسائل آموزش و پرورش بصورت پرسش و پاسخ با مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد./