زوکی نژاد رییس هیات عامل بانک شهر در استان خراسان رضوی شد

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک شهر، در ابلاغی قاسم زوکی نژاد را به عنوان رییس هیات عامل بانک شهر در استان خراسان رضوی منصوب کرد. در مراسمی که با حضور رئیس، معاون و مدیران ارشد بانک شهر در استان خراسان رضوی برگزار شد؛ مدیرعامل و عضو […]

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک شهر، در ابلاغی قاسم زوکی نژاد را به عنوان رییس هیات عامل بانک شهر در استان خراسان رضوی منصوب کرد.

در مراسمی که با حضور رئیس، معاون و مدیران ارشد بانک شهر در استان خراسان رضوی برگزار شد؛ مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک شهر، در این انتصاب با اشاره به تخصص، تجربیات و پتانسیل های موجود در استان خراسان رضوی، نسبت به تحقق اهداف و برنامه های بانک و مدیریت شهری با همکاری های بین بخشی ابراز امیدواری کرد.

مدیر عامل بانک شهر در بخشی از این حکم انتصاب، بر نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی، تامین مالی پروژه های بزرگ، دستیابی به مزیت های رقابتی متناسب با ایجاد زیرساخت های لازم و اقدامات مناسب برای تامین نیازهای شهروندان تاکید کرده است.

قاسم زوکی نژاد، در حال حاضر مسئولیت معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد را نیز برعهده دارد.