تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس و ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این نهاد مردمی و جمعی از مدیران و مسئولان استانداری، بنیاد شهید و فرماندهان بسیج در مشهد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار […]

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس و ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این نهاد مردمی و جمعی از مدیران و مسئولان استانداری، بنیاد شهید و فرماندهان بسیج در مشهد برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار ؛ در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از خانواده ایثارگران این جمعیت به عنوان یادگاران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر یک خانواده ایثارگر در راه خدمت به مردم می باشد.
محسن ذاکریان گفت: این جمعیت با تقدیم ۲۹ شهید، ۱۰ آزاده، ۴۸ جانباز، ۱۵۰ رزمنده، ۱۶ فرزند شهید و جانباز و ۴۰۰۰ امدادگر در دوران دفاع مقدس همواره حافظ ارزش های انقلاب بوده است و امروز باید اخلاق، کار و خدمت ما زینت بخش خانواده ایثارگران باشد.

در پایان این مراسم باخرد از روایتگران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان اسلام و ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع از اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری پرداخت.
همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.