خبرنگاری که نتواند مسئولی را به پای میز پاسخگویی بکشاند، خبرنگار نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی: خبرنگاری که نتواند مسئولی را به پای میز پاسخگویی بکشاند، خبرنگار نیست عباس محمدیان در مراسم تودیع و معارفه مسئولین کانون بسیج رسانه تربت جام مطرح کرد: تربت جام کمترین استفاده  از بستر رسانه ها را دارد / توسعه هر شهر در گرو رشد رسانه های آن شهر است. […]

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

خبرنگاری که نتواند مسئولی را به پای میز پاسخگویی بکشاند، خبرنگار نیست

عباس محمدیان در مراسم تودیع و معارفه مسئولین کانون بسیج رسانه تربت جام مطرح کرد:

تربت جام کمترین استفاده  از بستر رسانه ها را دارد / توسعه هر شهر در گرو رشد رسانه های آن شهر است.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار، رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولین کانون بسیج رسانه شهرستان تربت جام  با حضور مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه ، توسعه هر شهررا در گرو رشد رسانه های آن شهر دانست و رشد رسانه ها را درشهرستان ، موجب رشد و توسعه شهر دانست.

وی ضمن تاکید برپرهیز از نگاه ابزاری به رسانه  و اظهار گلایه از مسئولین شهرستان،  گفت: تربت جام کمترین استفاده  از بستر رسانه ها را دارد   و مدیران ، رسانه را به عنوان یک ابزار نبینند بلکه بایستی از رسانه  برای بصیرت بخشی و ارتقای جامعه استفاده کنند  .

محمدیان با انتقاد از اکتفای مدیران به درج اخبار در رسانه ها،  ادامه داد :بسیج رسانه بایستی میدان داری کند و آرایش جنگی بگیرد و مطالبات و مشکلات را بر اساس حق و انصاف و عدالت مطالبه گری کند .

عباس محمدیان همگرایی و اتحاد را در گرو استفاده از ظرفیت رسانه ها ذکرکرد واز تقویت اتحاد و همدلی به عنوان  مهمترین دغدغه بسیج رسانه یاد کرد.

وی با اشاره به تزریق ناامیدی توسط دشمن در بستر رسانه ها ، خواستار آرایش پدافندی رسانه ها و آشنانمودن نسلهای جدید با انقلاب شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با اشاره به استففاده ابزاری ازاقوام  و مذاهب توسط رسانه های بیگانه درجهت ایجاد تشنج ، به عبور از مرحله اطلاع رسانی و تثبیت در مرحله تحلیل رسانه ای پرداخت و خواستار ساختار جنگی رسانه ای  و نیز مدیریت تعارضات مذهبی شد.

وی در ادامه خواستار امید بخشی مردم به انقلاب از سوی بسیج رسانه شد و با انتقاد از سیستم آموزشی منتهی به دهه ۵۰ ، از اصحاب رسانه خواست تا به تداوم آموزش رسانه ای بپردازند و در این حوزه به روز باشند.

محمدیان با اشاره به تعاملات مناسب سازمان بسیج رسانه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حمایت آن اداره کل، بسیج رسانه خراسان رضوی را به عنوان اولین موسس قرارگاه رسانه ای و شورای حل اختلاف اصحاب رسانه و عضو هیئت منصفه جرایم مطبوعاتی در سطح استان های کشور معرفی کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی  در پایان خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: خبرنگاری که به زندان نرود و از او شکایت نگردد و خبرنگاری که نتواند مسئولی را به پای میز پاسخگویی بکشاند خبرنگار نیست .

 محمدیان درپایان اصحاب رسانه را به پیروی صادقانه نظام و انقلاب توصیه کرده و بر لزوم حفظ نظام به عنوان واجبات تاکید کرد و گفت: کاری نکنیم که مدیون شهداء شویم.

در این مراسم توسط  رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی  از زحمات سینا بقایی مسئول سابق کانون بسیج رسانه تقدیر شد و مهدی حسینی بعنوان مسئول جدید کانون بسیج رسانه شهرستان های تربت جام , صالح آباد و باخرز معرفی شد./