دورهمی ممنوع ؛ بلندترین شب سال یا تاریکترین شب عمر

دورهمی ممنوع ؛ بلندترین شب سال  یا  تاریکترین شب عمر به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با پرهیز از تجمعات شب یلدا ، بلندترین شب سال را به بزرگترین افسوس عمر تبدیل نکنیم . حمیدرضا رحیمی افزود: خانواده‌ها طبق سنت دیرینه دور هم جمع می‌شوند تا بلندترین […]

دورهمی ممنوع ؛

بلندترین شب سال  یا  تاریکترین شب عمر

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با پرهیز از تجمعات شب یلدا ، بلندترین شب سال را به بزرگترین افسوس عمر تبدیل نکنیم .

حمیدرضا رحیمی افزود: خانواده‌ها طبق سنت دیرینه دور هم جمع می‌شوند تا بلندترین و تاریک‌ترین شب سال کوتاه‌تر شود، اما این دور هم جمع شدن در واقع وفاق و همدلی برای غلبه بر سیاهی، تاریکی و سردی است؛ همان که امسال به شکل ویروس کرونا ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا بیش از ۱۰ ماه است که مشکلات زیادی در کشورمان ایجاد کرده و مردم ایران را داغدار عزیزانشان کرده و در کنار آن فشار مضاعفی بر کادر بهداشت و درمان تحمیل کرده است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی از مردم فهیم ایران می‌خواهیم در شب یلدا هم در خانه بمانند و با ایجاد دورهمی‌ها موجب آسیب‌رسانی به خود و دیگران در تمامی گروه‌های سنی به‌خصوص کودکان و سالمندان نشوند.

رحیمی تصریح کرد: در طول ۱۰ ماهه کرونایی پستی و بلندی‌های زیادی به لحاظ آمار مبتلا، بستری و فوتی داشتیم، اما خوشبختانه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده در آذر ماه امسال و به تبع آن همکاری شایسته و در خورشأن مردم با خادمان خود در حوزه سلامت کاهش بیش از ۵۰ درصدی این آمارها را به‌همراه داشت و بی‌شک می‌توانیم با تداوم این نوع همکاری باز هم این آمار را کاهش دهیم.