نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مشهد، اقدامات انجامشده در این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهمترین موضوعی که در این بازدید مشاهده کردم، توجه ویژه به مردم و نیازهای آنان بود. خدماتی که در فرودگاه ارائه میشود، چه از نظر روانی و چه از نظر پاسخگویی به مطالبات مسافران، تأثیر بسزایی در رضایت آنان دارد.
وی با اشاره به دغدغههای موجود در حوزه حقوق مسافران، اظهار داشت: ضروری است که هم مسافران از حقوق خود آگاه باشند و هم ما به این حقوق توجه کافی داشته باشیم. همچنین، دسترسپذیری برای همه افراد، بهویژه افراد دارای معلولیت، باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که این افراد محدودیت ندارند، بلکه ساختوسازهای ما ممکن است برایشان محدودیت ایجاد کند.
صادق همچنین از تلاشهای کارکنان فرودگاه مشهد در جهت بهبود خدمات قدردانی کرد و گفت: امیدوار هستیم زائران و مجاوران بارگاه رضوی بتوانند از خدمات بهتری در این فرودگاه بهرهمند شوند.
دیدگاه بسته شده است.