معاون استاندار و فرماندار مشهد:

آموزش و پرورش منشاء امید آفرینی است

چرا باید برای یک خدمت رسانی به مردم، برای آسفالت شکافی، لوله گذاری یا انشعاب و این قبیل موارد اینقدر چالش و دوندگی وجود داشته باشد.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ آیین افتتاحیه دبستان ۱۲ کلاسه امام سجاد علیه السلام در آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس با حضور سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار شهر مشهد، صادق حاتمی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد.

محسن داوری فرماندار مشهد در طی این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل، مسئولین و کسانی که در این امر حضور فعال داشتند، گفت: تصمیم گرفتیم در هر سه‌شنبه علاوه بر مدرسه، افتتاح یک مرکز بهداشت و درمان را نیز داشته باشیم و در تلاشیم که بتوانیم افتتاح یک مرکز ورزشی را نیز در هر سه‌شنبه داشته باشیم.

داوری افزود: هشداری گلایه مند دارم، اگر تمام دستگاه های خدماتی دست به دست هم ندهند و ما را دراجرای این پروژه ها همراهی نکنند، آنقدر تماس خواهیم گرفت، آنقدر جلسه خواهیم گذاشت که آب، برق و گاز مدارس برقرار شود و افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: همراهی و مشارکت جمعی باید برای به سرانجام رسیدن کارها صورت گیرد و فرد و مدیری که همراهی نمی کند، نباید وجود داشته باشد.

داوری افزود: چرا باید برای یک خدمت رسانی به مردم، برای آسفالت شکافی، لوله گذاری یا انشعاب و این قبیل موارد اینقدر چالش و دوندگی وجود داشته باشد.

معاون استاندار عنوان کرد: قرار است در مدارس ما، انسان هایی تربیت شوند که پیشرو در علم و اخلاق و رفتار باشند و امید آفرینی در این مسیر تربیتی، میتواند کمک کننده ما باشد؛ و به نظر بنده آموزش و پرورش منشاء و محور امید آفرینی در جامعه است، تبلور امید در آموزش و پرورش با تربیت دانش آموز امیدوار مسیر است، دانش آموز امیدوار، خانواده را امیدوار می‌کند و خانواده امیدوار موجب جامعه امیدوار می‌شود./