مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی مطرح کرد:

۳۰۲ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود

432 واحد که در هفته آخر شهریور ماه به بهره برداری می رسد، در 6 شهرستان سبزوار، بجستان، گناباد، رشتخوار، خواف و تایباد واقع شده است.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی از بهره برداری ۳۰۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی در هفته دولت خبرداد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی ضمن بیان افتتاح ۳۰۲ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت ،افزود: واحدهای مسکونی مددجویی که در سامانه «منتاک» دولت ثبت شده، افتتاح می شود.

سلم آبادی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد با بنیاد علوی، جهت ساخت ۱۳۰۱ واحد مسکن مددجویی در خراسان رضوی، ادامه داد: در این راستا ۴۳۲ واحد در ۶ شهرستان و در حاشیه شهر مشهد با اجرای دو پروژه امام رضا (ع) با ۵۱۲ واحد و پروژه پنجتن با ۳۵۷ واحد در حال ساخت می باشد.

وی با بیان اینکه این ۴۳۲ واحد در هفته آخر شهریور ماه به بهره برداری می رسد، گفت: این ۴۳۲ واحد در ۶ شهرستان سبزوار، بجستان، گناباد، رشتخوار، خواف و تایباد واقع شده است.

سلم آبادی افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۵ میلون تومان توسط کمیته امداد و ۷۵ میلیون تومان توسط بنیاد علوی به صورت بلاعوض و الباقی توسط بنیاد مسکن به مددجو در قالب وام پرداخت شده است .

وی با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی در سبزوار به مناسبت هفته دولت، افزود: در این کانون برنامه های فرهنگی ویژه مددجویان و فرزندان آن ها اجرا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی همچنین از افتتاح دو ساختمان حمایتی در مه ولات و زاوه در هفته دولت خبر داد./