معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خبر داد:

اعزام تیم پزشکی شهرداری مشهد به نجف اشرف

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از اعزام تیم پزشکی شهرداری مشهد در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نجف اشرف خبر داد

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ قاسم زوکی نژاد با حضور در درمانگاه پاستور و تبریک روز پزشک، گفت: تیم مراکز پزشکی از امروز عازم نجف اشرف می‌شود که بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در موکب‌های مختلف از توان ۲ پزشک و ۳ پرستار برای خدمت به زائران استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام تیم فوریت‌های پزشکی شهرداری مشهد نیز با حضور یک نفر راننده، یک نفر کمک‌راننده و یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی، درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد انتخاب اقلام دارویی و حجم هر یک بر اساس تجربیات سنوات گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: ارسال ۱۱۰ قلم دارو و ۸۰ قلم تجهیزات مصرفی پزشکی به همراه این تیم به کشور عراق در راستای خدمات‌رسانی بهتر از دیگر اقدامات ستاد اربعین شهرداری مشهد است.

زوکی نژاد با اشاره به اعزام هزار نفر نیروی خدمات‌رسان، اظهار کرد: امیدوارم برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن به زائران اباعبدلله الحسین(ع) باشیم.