به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد:

تور آشناسازی قضات دادگستری با جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

آشنا شدن قضات با فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری شهرستان و رفع مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری هدف برگزاری این رویداد بود

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه امروز سه‌شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲ گفت: تعداد ۳۰ نفر از قضات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه همزمان با هفته قوه قضاییه از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان بازدید کردند.

علی محمدی با بیان این مطلب افزود: در این تور آشناسازی رئیس دادگستری، دادستان، معاونان و تعدادی از قضات مرتبط با حوزه میراث‌فرهنگی از مزار قطب‌الدین حیدر، رباط طبسی، رباط لاری، بافت تاریخی، مجموعه گردشگری هفت خوان، باغ پرندگان و کارگاه‌های صنایع دستی بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه ادامه داد: هدف از برگزاری این تور گردشگری، علاوه بر بازدید از جاذبه‌ها، آشنا شدن قضات با فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری شهرستان و رفع مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری بود.

محمدی یادآور شد: شهرستان تربت حیدریه دارای ۳۵۰ اثر تاریخی شناسایی شده که تعداد ۶۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.