رزم حسینی با دوسوم آراء وزیرشد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند. به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار ، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز برای بررسی برنامه و صلاحیت خویش جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی حاضرشد ، که پس از […]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار ، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز برای بررسی برنامه و صلاحیت خویش جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی حاضرشد ، که پس از اظهارات نمایندگان موافق و مخالف و دفاع وی از خود، نمایندگان با ۱۷۵ رای موافق، ۸۰ مخالف و ۹ رای ممتنع ار ۲۶۴ رای ماخوذه به وی اعتماد کردند.
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در بخشی از دفاع برنامه های خویش ، گفت: مبارزه با فساد هزینه دارد، باید برای مبارزه با فساد آبرو گذاشت. من هنوز وزیر نشدم اما تخریب ها شروع شده است.
در خصوص تامین کالاهای اساسی به عنوان یکی از برنامه های رزم حسینی ، وی گفت: امروز سفره مردم خالی شده، ما شرمنده مردمی هستیم که وفادار انقلاب و نظام بوده و پای آن ایستاده اند. یکی از برنامه هایم تامین کالاهای اساسی مردم، تنظیم و مدیریت بازار همراه با نظارت و کنترل آن با مشارکت اصناف و بازاریان است.
رییس جمهور سه شنبه هفته گذشته استاندار فعلی خراسان رضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود.