سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد:

آغاز به کار همزمان نمایشگاههای بین المللی صنایع غذایی ،نوشیدنی هاو چاپ و بسته بندی در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین المللی  مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی خبر داد.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار، فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این دو نمایشگاه از ۴ تا ۷ مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.

سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه‌ها بیان داشت: شیر و لبنیات، انواع نوشیدنی ها، مواد اولیه، انواع مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی در بخش تولید، فرآوری و بسته‌بندی چاپ افست، چاپ دیجیتال، کارتن و ماشین آلات، چاپ پارچه، هدایای تبلیغاتی که توسط شرکت نمایشگاهی«برساز رویداد پارس»برگزار می شود.

وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع و در سالن های فردوسی و  مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۴۷ شرکت است که تعداد غرفه‌های شرکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۶۶ شرکت و تعداد شرکت کنندگان خارج از استان ۸۱ شرکت از استان های تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، آذربایجان شرقی، مازندران، مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و همدان می باشد.

وی درخصوص برنامه‌ها و رویدادهای همزمان با برگزاری این دو نمایشگاه تصریح کرد: برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در ۵ مهرماه در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی با حضور ۳۰۰ نفر برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی در بخش چاپ، از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱، با حضور ۵۰ نفر از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین هیأت‌های تجاری از کشورهای عراق، اقلیم کردستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، عمان و افغانستان و حدود یکصد تاجر بین المللی در حوزه صنایع غذایی، چاپ و بسته بندی ،ماشین آلات و مواد اولیه نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۴ مهر ماه آغاز تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این دو نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.