سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:

آغاز به کار همزمان سه نمایشگاه تخصصی در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت« هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی»  همزمان با «ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی »و «پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات»خبر داد.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این سه نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها بیان داشت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه ورزش شامل؛ کفپوش و چمن، دستگاه های بدنسازی، ملزومات باشگاه ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم افزار باشگاه‌ها، دستگاه های ورزش خانگی، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است.

سلطانی ادامه داد: همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی شامل؛ ملزومات سیسمونی، انواع اسباب‌بازی، پوشاک، سرویس اتاق کودک و نوجوان و لوازم آموزش و بازی کودکان و نوجوانان می باشد که توسط شرکت بارثاوا ابتکار یگانه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد : زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه چای، قهوه، شیرینی جات نیز شامل؛ دستگاه اسپرسو ساز، ماشین‌آلات بسته بندی، ماشین آلات نانوایی، ماشین آلات قنادی، اتحادیه های مرتبط، تولید پک‌های بسته بندی و آسیاب قهوه می باشد که توسط شرکت نمایشگاهی« پیشرو مبتکران چیستا»برگزار می شود.

وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه ها در فضاهایی مختلف برگزار می شوند و این در حالیست که هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی و همچنین ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی به وسعت ۶ هزار متر مربع و در سالن های فردوسی و مفاخر با مشارکت ۱۰۰ شرکت کننده برگزار می‌شود که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت و تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان نیز ۵۰ شرکت از استان های تهران،همدان، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین آلات نیز تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و ۷۵۲ متر مربع و در سالن عطار در نظر گرفته شده است که تعداد کل مشارکت کنندگان ۴۰ شرکت می‌باشد که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۱۳ شرکت کننده و تعداد غرفه های خارج از استان نیز ۲۷ شرکت‌کننده از استان های خوزستان، تهران،آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد می باشد.

وی درخصوص برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی تصریح کرد: رویدادهای ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و رویدادهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین از برنامه های جنبی و رویدادهای پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین آلات می‌توان به همایش، سمینار و کارگاه آموزشی لاته آرت در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر‌ماه و ورکشاپ تخصصی کاست کنترل، طراحی و مهندسی منو ۱۸ و ۱۹ مهر‌ماه اشاره کرد.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۱۸ مهر ماه آغاز و تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این سه نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند .