سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار ششمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار،فرزین سلطانی خاطر نشان کرد: معرفی دستاوردهای جدید و قابلیت های به روز و هم افزایی و ارتباط بین تولیدکنندگان، واردکنندگان و متقاضیان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ متر و در سالن فردوسی این نمایشگاه برپا شده است.

سلطانی با اشاره به زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه تصریح کرد: یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب در حوزه مبلمان از مهمترین محورهای فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: ۳۰ شرکت کننده در نمایشگاه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان حضور دارند که ۱۶ شرکت کننده از خارج استان خراسان رضوی و بقیه غرفه‌ها از داخل استان هستند.

سلطانی ضمن دعوت از علاقمندان به ویژه متخصصان حوزه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته برای بازدید از این نمایشگاه، عنوان کرد: این نمایشگاه تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید نمایند.