در سفر به شهرستان های خواف و رشتخوار مطرح شد:

تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تکمیل پروژه های زیرساختی و ارتباطی خواف و رشتخوار با مشارکت سرمایه گذاران

بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه منطقه، مورد تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در سفر به خواف بود.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر امیر توکلی رودی نماینده مردم خواف و رشتخوار؛ از ظرفیت های معدنی شهرستان خواف بازدید کردند.

در این سفر دکتر رضا علیزاده رئیس کمیسیون؛ دکتر فرهاد طهماسبی نایب‌رئیس دوم و مهندس اردوان اکبرپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور داشتند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این سفر، ضمن تأکید بر مشارکت سرمایه‌گذاران بر تکمیل پروژه های زیرساختی منطقه از جمله باند دوم جاده سنگان-خواف-رشتخوار-تربت حیدریه بر ضرورت ایجاد آزاد راه خواف-قائن نیز تأکید نمودند. همچنین بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه منطقه هم در برنامه بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه‌ای با حضور مسئولان بلند پایه  شهرستان‌های خواف و رشتخوار و مدیران صنایع منطقه خواف برگزار شده و ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی صنایع و معادن در حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد./