در حاشیه مراسم اختتامیه همایش چهارسوق جهادی عنوان شد:

۵ هزار نیروی جهادی در خراسان رضوی فعالیت می کنند

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی اعلام کرد: ۵ هزار نفر نیروهای جهادی در خراسان رضوی در راستای محرومیت زدایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در حاشیه اختتامیه همایش چهار سوق جهادی که در قوچان برگزار شد، اذعان داشت: این همایش با هدف اعتلای سطح گروههای جهادی و آموزش‌ به شوراهای جهادی شهرستان‌های استان خراسان رضوی و آموزش مسئولان قرارگاه‌های پهنه‌ای – منطقه‌ای و رسانه‌ای برگزار شده است.

محمد روحانی در ادامه این همایش بیان کرد: مسئولان رسانه‌های جهادی می‌توانند تا با بهره‌مندی از اساتید استانی و کشوری اقدامات جهادگران را به درستی منعکس نمایند.

وی همچنین ضمن اشاره به تعداد نیروهای جهادی در استان خراسان رضوی، تصریح کرد: تعداد نیروهای جهادی در خراسان رضوی ۵ هزار نفر است و این‌ها نیروهایی می‌باشند که اقدامات گسترده‌ای در حوزه محرومت‌زدایی و سازندگی در خراسان رضوی انجام داده‌اند؛ نظیر ساخت هزاران مسکن محرومین، مرمت و بازسازی چند صد مدرسه و مسجد در استان، پروژه‌های آبخیزداری، لایروبی چند صد قنات و ساخت کانال‌های انتقال آب توسط جهادگران این استان که تبادل اطلاعات آن در این جمع‌ها می‌تواند جهادگران را به سمت بهره‌وری بیشتر ببرد.

مسئول همایش چهار سوق جهادی خاطر نشان کرد: این همایش می تواند نقطه‌ی عطفی برای تبادل اقدامات جهادی در شهرستان‌های استان باشد.