معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:

آغاز فعالیت نیروهای خدمات شهری در نجف اشرف از ۲۴ مرداد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:فعالیت نیروهای خدمات شهری مشهد در شهر نجف از ۲۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار، مهدی یعقوبی در حاشیه مراسم اذن خدمت کاروان خدام الحسین(ع) به نجف اشرف گفت: فعالیت نیروهای خدمات شهری مشهد در شهر نجف از ۲۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت

.وی افزود:طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مجموع ۵۵۰ نیرو شامل ۵۰۰ نفر پاکبان، سرکارگر و کارشناس خدمات شهری، ۳۲ راننده خودرو سبک و سنگین، ۴ آتش‌نشان و ۱۴ نفر نیروی ستادی اعزام خواهند شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد:همچنین ۱۶ دستگاه خودرو شامل خودروهای حمل پسماند، بازو غلطان، خودرو امداد، مه پاش و خودرو پیکاپ به نجف اشرف فرستاده خواهند شد.

یعقوبی گفت:ماموریت نیروهای اعزامی نظافت روزانه ۷۵۰هزار مترمربع از خیابان‌های شهر نجف به طول ۱۵ کیلومتر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در ۳ شیفت کاری از خیابان‌های منتهی به حرم حضرت علی(ع) ۱۸۰ تن زباله به صورت روزانه جمع‌آوری شود.

وی بیان کرد:نکته قابل توجه در مراسم خدمت در اربعین امسال همچون سال گذشته، طراحی لباس منحصر به فرد برای پاکبانان با توجه به گرما هوا بوده که این طراحی در جلسات کشوری مورد تایید قرار گرفته و به نام شهرداری مشهد ثبت شده است.