مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی:

بهسازی و زیباسازی بیش از سه هزار مدرسه مناطق کم برخوردار خراسان رضوی طی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان ۲ (نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش و سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، محمدتقی فخریان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، در اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توسعه و اقتصاد پایدار؛ جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم گفت: اقدامات بهسازی و زیباسازی سال گذشته در ۱۴۰۰ مدرسه و امسال در ۱۶۷۰ مدرسه انجام می شود.

وی افزود: امروز فضاهای آموزش و پرورش با فناوری های جدید و هوشمندسازی و تکنولوژی جدید نیاز به نگهداری دارد که باید به این مسئله هم توجه کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال در سطح وسیع‌تری، در ۱۴ منطقه هدف استان و ۱۶۷۰ مدرسه بتوانیم بهسازی، زیباسازی، تعمیرات، نقاشی و دیگر نیازهای مدارس را انجام دهیم و نیاز است این طرح را در همه سطوح تبیین کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل انجامش دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان گفت: امروز با دستور مقام وزارت عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود البته اجرای طرح قبلا در مناطقی از استان آغاز شده است.