انتصاب شهردار جدید گلبهار

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید و سرپرست شهرداری گلبهار با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مراسم معارفه حمید انصاری فرد به عنوان شهردار جدید گلبهار، با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان و خبرنگاران برگزار شد.

انصاری فرد دارای ۲۴ سال سابقه مدیریتی در بخش‌های مختلف است و در کارنامه فعالیتی وی ۳ سال مدیریت صندوق کارآفرینی و امید استان خراسان، ۳ سال بخشدار فریمان، ۷ سال بخشدار مرکزی چناران، ۴ سال بخشدار چاپشلو درگز، ۳ سال معاون فرماندار چناران، ۱‌ سال رئیس اداره سیاسی فرمانداری مشهد و ۳ سال در کسوت فرماندار شهرستان چناران وجود دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات علیرضا اصغری، شهردار سابق و رضا عظیمی سرپرست شهرداری گلبهار نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این مراسم مهدی برامکی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی، حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه‌شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم قاسم‌پور فرماندار، اعضای شورای شهر گلبهار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

پیش از این شورای اسلامی شهر گلبهار علیرضا عصمت پرست را به عنوان شهردار انتخاب کردند، اما وی که سابقه درخشانی در مدیریت شهری در شهرداری ارومیه و شهرداری منطقه هفت مشهد داشت بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شد.

شهرداری گلبهار شش ماه بدون شهردار بود.