استیضاح شهردار قوچان انجام نشد

بعلت عدم حضور شهردار قوچان در جلسه علنی شورای شهر، استیضاح وی صورت نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار؛ عصر امروز اعضای شورای شهر قوچان جلسه‌ی استیضاح شهردار را مطابق قوانین و مقررات مربوطه برگزار کرده ولی شهردار بعلت عمل زیبایی در این جلسه حضور نیافته بود.

مهدی علیزاده عضو شورای شهر قوچان با حضور در این جلسه ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد منفی شهردار، تصریح کرد: از استان بخشنامه هایی برای جذب نیروی انسانی در شهرداری قوچان داشتیم اما متأسفانه شهردار در راستای عملی کردن این بخشنامه‌ها اقدامی نکرد و این موضوع مسکوت مانده بود.

وی ادامه داد: زمانی ما متوجه وجود چنین بخشنامه و مصوبه‌ای شدیم که مهلت آن گذشته بود و این یکی از خیانت هایی است که در حق جوانان این شهر در راستای اشتغال‌زایی شده است.

علی شکفته یکی دیگر اعضای شورای شهر قوچان نیز در این جلسه اذعان داشت: یکی از دلایل اصلی من برای استیضاح شهردار بی ادبی و بی‌احترامی او به مردم قوچان است که از این موضوع نمی توانم چشم‌پوشی کنم.

فاطمه شوشتری از دیگر اعضای شورای شهر قوچان در جلسه علنی شورا با موضوع طرح استیضاح شهردار عنوان کرد: بنده از پاسخ های شهردار نسبت به ۱۳ سوال مطروحه از جانب اعضای شورا قانع نشدم و به جهت عملکرد ضعیف شهردار و بی‌برنامگی در حوزه های مختلف شهری بویژه عمران و توسعه شهری، با استیضاح وی موافق می‌باشم.

همچنین سخنگوی شورای شهر قوچان با حضور در جمع اصحاب رسانه گفت: از جهت احترام به شخص شهردار این جلسه و رای گیری به بعد از بهبودی او موکول شد.

سیده عفت موسوی نژاد با بیان این مهم که موضوع استیضاح به خواسته سه تن از اعضای شورای شهر مطرح شده است، خاطر نشان کرد: سایر اعضای شورا با وجود اینکه نقد هایی به عملکرد شخص شهردار دارند اما با حساسیت هایی نسبت به شهر و شهروندان، در نظر گرفتن عملکردهای مثبت شهردار نظر خود را پس از بررسی و جمع بندی اعلام خواهند کرد.