افزایش مشارکت مردم قوچان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت مردم قوچان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول افزایش داشته است

به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار عصر امروز فرماندار قوچان با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد یساول‌باشی این شهرستان و در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در شهرستان قوچان ۱۸۴ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد شعب ۱۱۲ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار است که شعب سیار ما عمدتاً در مناطق روستایی و‌ مناطق عشایری که در ییلاقات به سر می برند دایر است.

وی با بیان اینکه از ۸ صبح در تمام شعب حضور پرشوری داشتند، گفت: امیدواریم برگ زرینی برای نظام‌جمهوری اسلامی رقم بخورد و دل مقام معظم رهبری ،خانواده معزز شهدا ،ایثارگران و امت اسلامی شاد شود.

عباسعلی صفایی ادامه داد: تعرفه به اندازه نیاز در تمام شعب در نظر گرفته شده است و هرگاه احساس شود که دچار کمبود شدیم بلافاصله در محل ستاد با هماهنگی های انجام شده در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

فرماندار قوچان ضمن تشکر از حضور فعال مردم . اذعان کرد: شور و شوق مردم نشان میدهد دور دوم بسیار بیشتر از دور اول مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده اند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در این شعبه اخذ رای، ضمن تأکید بر این مطلب که ما یک بعلت شهادت رئیس جمهور عزیز انتخابات زود هنگامی داشتیم بیان کرد: بعد سالها اتفاقات خوبی را برای قوچان و فاروج با کمک دولت شهید رئیسی رقم زدیم که قرار بود شخص رئیس جمهور برای پروژه خط انتقال آب از محل سد تبارک به تصفیه خانه در قوچان حاضر شوند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.همچنین بحث منطقه آزاد که در دستورکار قرار گرفته بود و جوانان بسیاری به خاطر این موضوع به اشتغال امیدوار شده بودند.

وی در ادامه گفت: قوچان و فاروج ما امکانات زیادی داشته است و من بارها به مسئولین، وزرا و رییس جمهور گفته‌ام نماینده شناسنامه هر منطقه است و تنها بحثی که میتواند کشور را به سمت توسعه ببرد این است که جزء جزء کشور مثل یک پازل هستند و مشکلات و عقب ماندگی ها به درستی به گوش رئیس جمهور برسد.

علی آذری خاطر نشان کرد: مردم بصیر قوچان سنگ تمام گذاشتند و من از رییس جمهور آینده میخواهم منطقه آزاد تجاری _صنعتی مشترک قوچان را به مرحله عمل برساند چرا که تمام این جوانان از ما اشتغال می‌خواهند و این ها داشته های کشور است که در این خطه پاک زندگی می‌کنند.