با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

آیین افتتاح آموزشگاه ۹ کلاسه خیر نیک اندیش، فریدون یزدان بخش روستای چاهشک برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش طرقبه شاندیز، معاونین اداره و خانواده خیر نیک اندیش مرحوم یزدان‌بخش، آموزشگاه ۹ کلاسه یزدان بخش روستای چاهشک افتتاح شد

به گزارش خبرنگار توسعه اقتصاد پایدار؛ در ابتدای این مراسم مصدقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از زحمات انجام شده وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با عنایت به افتتاح دو آموزشگاه دیگر در شهرهای طرقبه و شاندیز طی روزهای آتی، مشکل کمبود فضاهای آموزشی و چرخشی بودن شیفت‌های مدارس رفع خواهد شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی، خیرین مدرسه ساز را همراه و یاری‌گر همیشگی آموزش و پرورش دانست که با نوع دوستی و مشارکت در ساخت مدارس، به دانش آموزان این مرز و بوم خدمت میکنند.

اجرای گروه سرود دانش آموزان دهه نودی و دکلمه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان از دانش‌آموز حائز رتبه ۴۸ کنکور سراسری، با اهدای یک دستگاه خودرو از طرف خیّر مدرسه ساز، تقدیر شد.

گفتنی است آموزشگاه ۹ کلاسه یزدان‌بخش روستای چاهشک، با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، در طی دو سال به بهره‌برداری رسید و دارای فضاهای مختلف آموزشی از جمله کتابخانه، آزمایشگاه، اتاق مشاوره، نمازخانه می‌باشد.