رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

مراسم آغاز تولید تله فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال در مشهد برگزار شد

مراسم آغاز توليد تله فيلم سينمایی بعدازظهرهای فعال، كاری از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با همكاری صدا و سيمای استان برگزار شد؛ تله فیلم سینمایی «بعد از ظهرهای فعال» دانش آموزان را با دنیای پیرامون خود و دنیای رسانه آشنا می سازد

به گزارش خبرنگار توسعه و اقتصاد پایدار؛ این مراسم با حضور مدیران کل صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت خراسان رضوی در دبستان دوره دوم مصلی نژاد حضرت زینب(س) ناحیه۳ مشهد مقدس برگزار شد.

حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: تله فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال سعی خواهد داشت دانش آموزان را با دنیای پیرامون خود آشنا سازد و هوشیاری آنان را نسبت به‌ سواد رسانه‌‌ای تقویت کند.

وی افزود: این فیلم بر بعدازظهرهای دانش آموزان تأکید دارد تا بتوان آن را با ایده‌های نوین آموزشی و پرورشی به یک زمان مفید تبدیل کرد و از بستر مدرسه به عنوان یک پایگاه تربیتی بهره برد.

محمدزاده گفت: برای نخستین بار است که اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی فیلمی فاخر در این سطح را با همکاری صدا و سیما تولید می‌کند.

وی افزود: این تله فیلم سینمایی، اهداف، راهبردها و سیاست های تربیتی مناسبی را در چارچوب‌هایی متفاوت در حوزه تعلیم و تربیت به نمایش می‌گذارد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: هدف از ساخت و تولید «بعدازظهرهای فعال» آگاه سازی متولیان امر تعلیم و تربیت در سازگاری با روحیات نوجوانان و پذیرش این امر از سوی خانواده‌ ها با بازتابی مناسب در مواجهه با رفتارهای آنان می‌باشد.

وی گفت: این فیلم سینمایی به کارگردانی رضازاده با انتخاب بازیگرانی از بین ۴هزار دانش آموز که برای بازی در این فیلم فرا خوانده شده‌اند، تولید می شود و مراحل آن تا آخر آذرماه به پایان خواهد رسید و در زمستان ۱۴۰۲ در سطح کشور به اکران در خواهد آمد.