رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد تاکید کرد:

خرید خودرو فقط در صورت نیاز مبرم مردم

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: بسیاری از نمایشگاه‌داران به دلیل رکود بازار خودرو در حال جمع‌آوری هستند و حال و روز خوبی ندارند. تقریبا در هر هفته ۲ تا ۳ نمایشگاه خودرو در مشهد در حال جمع‌آوری هستند.

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ حسین حسینی در خصوص تاثیر آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران و احتمال کاهش نرخ ارز در بازار خودروی ایران گفت: وقتی نرخ ارز کاهش پیدا کند، طبیعتا روی قیمت خودرو نیز تاثیرگذار خواهد بود و بازار ماشین نیز ارزان‌تر می‌شود و مردم با احتیاط بیشتری خرید خواهند کرد.

وی افزود: وقتی ارزش پول ایران بالا برود، قیمت خودرو نیز کاهش پیدا خواهد کرد، اما نوسانات ۲ تا ۳ هزار تومانی ارز تاثیر چندانی در قیمت خودرو ندارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: از فروردین ماه سال جاری قیمت خودرو روند کاهشی داشته و چیزی به نام افزایش قیمت در بازار خودرو نداشته‌ایم.

حسینی در خصوص وضعیت نمایشگاه‌داران خودرو نیز گفت: بسیاری از نمایشگاه‌داران به دلیل رکود بازار خودرو در حال جمع‌آوری هستند و حال و روز خوبی ندارند. تقریبا در هر هفته ۲ تا ۳ نمایشگاه خودرو در مشهد در حال جمع‌آوری هستند.

وی یادآور شد: روند کاهشی قیمت خودرو از ابتدای سال دست دلالان خودرو را هم کوتاه کرده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد تاکید کرد: مردم در خرید‌های خود به شدت دقت کنند. اگر نیاز مبرمی به خودرو دارند خریداری کنند، وگرنه خرید خودرو‌های غیرضروری در حال حاضر توصیه نمی‌شود.

حسینی درپایان گفت: به محض وارد شدن خودرو‌های وارداتی به بازار، قیمت خودرو‌ها ریزش شدیدی خواهد داشت. طبق اظهار مسئولان قرار بوده است که خودرو‌های وارداتی از ابتدای شهریور ماه وارد بازار شوند.