مدیرکل استاندارد خراسان‌رضوی خبر داد:

استقبال ۵۷۶ تیم تولیدکننده از دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن

سومین مرحله از دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن طی سه ماه آینده با حضور نفرات برتر هر استان، در خراسان رضوی برگزار خواهد شد

به گزارش توسعه و اقتصاد پایدار؛ مدیرکل استاندارد خراسان‌رضوی در نشست خبری که با موضوع اطلاع رسانی بسته حمایتی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران و برگزاری مسابقات ملی بتن برگزار شد عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد در خصوص خالص فروشی برنامه‌ای مدون ارائه نموده است و ادارات کل استانی نیز در راستای تحقق اهداف تعیین شده، اقدامات نظارتی خود را قبل از سال ۱۴۰۲ آغاز نموده و ادامه نظارت‌ها با رویکرد اقناعی و اصلاحی انجام خواهد شد و همه تولیدکنندگانی که محصولات بسته بندی شده تولید می‌کنند، موظف به رعایت استاندارد‌های اجباری مربوط در وزن محصولات تولیدی هستند.

محمد سجادی با اشاره به هدف برگزاری مسابقات بتن در سطح کشور گفت: هدف از برگزاری مسابقات بتن، ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران کنترل کیفیت واحدهای بتن و نیز ارتقاء کیفیت بتن تولیدی در جهت افزایش مقاومت سازه های بتنی است.

وی افزود: اگر چه افزایش و استحکام بتن افزایش هزینه تولید را در بردارد، اما بدلیل افزایش مقاومت و طول عمر سازه در بلند مدت کاهش هزینه تولید را شاهد خواهیم بود. از طرفی تولیدکنندگان باید متعهد به تولید بتن با کیفیت در راستای ایمنی و سلامت مردم باشند.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی درخصوص تعداد شرکت‌کنندگان در این رویداد اشاره کرد: ۵۷۶ تیم تولید کننده بتن از سراسر کشور برای حضور در دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن، ثبت‌نام کرده اند.

وی در ادامه گفت: مسابقه ساخت بتن با کیفیت در سه مرحله پیش بینی شده که مدیران کنترل کیفیت تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد، در ادارات کل استاندارد سراسر کشور ۴۰ مورد از شاخصه‌های اصلی استاندارد بتن را آزمون خواهند داد.

سومین مرحله از دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن طی سه ماه آینده با حضور نفرات برتر هر استان، در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.