معاون استاندار و فرماندار مشهد:

بخشی از نهادها هنوز به وظایف خود واقف نیستند

بخشی از سازمان‌ها و نهادها هنوز به وظایف خود واقف و آگاه نیستند و انتظار دارند که همه ارکان در اختیار آن‌ها باشند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه و اقتصاد پایدار، فرماندار مشهد در مراسم افتتاحیه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد که شنبه همزمان با روز جوان در این شهر برگزار شد، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی را به مردم به نحو احسن انجام دهیم، نیاز به یک قرارگاه دائمی داریم. امروز ما باید هر سه ماه دست به دامان سایرین باشیم تا فضایی برای برپایی قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در اختیار ما بگذارند.

وی افزود: انسجام بخشی خوبی در کلانشهر مشهد برای نوروز ١۴٠٢ ایجاد شده و آمادگی خدمت‌رسانی در شرایط مختلف وجود دارد و همه ارکان شهرستان در حالت آماده باش هستند.

داوری در خصوص عدم همکاری برخی دستگاه‌ها اجرایی با این قرارگاه مطرح کرد: نقصی در شهر ما وجود دارد، بخشی از سازمان‌ها و نهادها هنوز به وظایف خود واقف و آگاه نیستند و انتظار دارند که همه ارکان در اختیار آن‌ها باشند.

وی افزود: روحیه مدیریت جمعی دچار ضعف از حمایت است و این مشکل باید برطرف شود. ما در هماهنگی‌ها با مدیران هماهنگ هستیم ولی برای ایجاد یک کانکس نانوایی باید چند روز دنبال همه باشیم تا بشود چنین فضایی را رقم زد. برای یک بنر زدن یا این چنین اقداماتی باید بیش از ۳۰ مرتبه هماهنگی انجام شود، در صورتی که اقدامات غیر قانونی در این شهر در انواع مختلف به راحتی انجام می‌شود.

معاون استاندار افزود: برخی از دستگاه‌ها در این حوزه‌ها نامهری می‌کنند و خیلی از همکاران ما در این زمینه‌ها اذیت شدند. بعضی از دستگاه‌ها انتظار دارند تمام امکانات در اختیارشان قرار بگیرد ولی اکنون در این مراسم افتتاحیه حتی حضور ندارند.