جشن نیکوکاری در شرایط سخت کرونایی با شکوه تمام برگزار می‌شود

حبیب الله آسوده مشارکت در جشن نیکوکاری را نماد همبستگی ملی و وظیفه همگانی دانست وگفت : این جشن در شرایط سخت کرونایی با شکوه تمام برگزار می‌شود. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در نشست‌خبری اینترنتی با اصحاب رسانه ، فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهار دهه‌ فعالیت این نهاد را قابل […]

حبیب الله آسوده مشارکت در جشن نیکوکاری را نماد همبستگی ملی و وظیفه همگانی دانست وگفت : این جشن در شرایط سخت کرونایی با شکوه تمام برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در نشست‌خبری اینترنتی با اصحاب رسانه ، فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهار دهه‌ فعالیت این نهاد را قابل توجه ذکر کرد و گفت : برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری امسال از ۱۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی با شعار (عید را به خانه‌هایشان ببریم) کلید خورد و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های معابر عمومی، مدارس و مصلی‌های نماز جمعه حذف شد.
وی سپس استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی را یکی از اقدامات بسیار اساسی در تسریع روند کمک‌رسانی به محرومان خواند و استفاده از شیوه‌های غیرحضوری و بسترهای الکترونیکی برای جذب مشارکت‌های نیکوکاران و همراهی خیران را نویدبخش خوبی برای کمک به هم‌استانی‌های نیازمند دانست .
وی درادامه از برنامه‌ریزی حمایتی خانواده های مستمری بگیر ، با مشارکت نیکوکاران پس از برگزاری جشن نیکوکاری، خبر داد.
آسوده همچنین به مشارکت نیکوکاران در پویش «من هم یک حامی‌ام» و حمایت از کودکان یتیم و محسنین تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به شیوع کرونا ویروس در مشهد ، لزوم حمایت از ۶۰۰۰ بیمار تحت پوشش این نهادانقلابی توسط نیکوکاران ، را یادآوری کرد و خواستارمشارکت نیکوکاران در تهیه سبد و اقلام بهداشتی ، در قالب طرح «۲۰-۲۰» شد که از ۲۰ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

آسوده سپس رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در توانمند‌کردن خانواده‌های نیازمندتحت پوشش را ، بنا بر شرایط اقتصادی موجود مورد توجه قرارداد و افزود : با همراهی عموم مردم و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی می‌توان برای رفع مشکلات این خانواده‌ها قدم‌های مثمرثمرتری را برداشت و آنها را به توانمندی کامل رساند.
وی در پایان خواستار کمکهای خیرین و نیکوکاران نوعدوست در راستای آرامش و سلامت خانواده‌های تحت پوشش خصوصا افرادسالمندو صعب العلاج و توسعه بهداشت جامعه ، با اهداء بسته های بهداشتی و کمک های نقدی شد.